Rabu, 12 September 2012

= > > > bile nikmat kesihatan D tarik < < < =


selamat malam si blogger yang pandai lagik bijaksana  serta berkebolehan ~ ~
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee . . . 
bukan niat nak mengeluh just suka2 nak bercerita n berkongsi suka dan duka , ,
hahhhhhh ,   don't judge by is cover ! ehhhh tibe2 jerrrrr , , 
jommmmmmm ,, bergerakkkkkkk   ....







orang kate sakit nie penghapus dosa kan kan kan ,
so, alhamdulillah aku sakit ,
 haha  
 bunyi macam berlagak suka jerrrr , bile  sakit ! tapi hakikatnye tidakkkkk sekurang2nye ,, 
dose2 lalu terhapus , walaupun rase xselesa n teramatlah besar dugaan ini tapi ku cube tok lalui nye dgn sebaekkkkk mungkin , , 
bukan nak tunjuk hebat bile dpt saket tapi sekadar nak kuat kan haty yang lemah lagi longlai nie bile d timpa musibah ,,,,
insyaAllah . Tuhan tau yang terbaek tok hambanye ....     =)  


kadang2 kita nie xsedar dah buat banyak perkara yang xsepatutnya ,,,,
manusia kan sering jerr alpa , , dunia2 ! haha 
bile muhasabah diri sendiri pun xjalan ,, so Tuhan kasi jalan  tok tarik nikmat kesihatan kita ,
supaya kite sedar sikit ,, haihhhhhhh .
bile da sakit , hahhhh baru sibuk nak taubat kan ,,, 
tapi xsemua org mcm tue lah ....
nie andaian n rekaan semata2 ... atau lebih d kenali dgn  CONTOH sahaja ! 
HAHA .


owkeyyyyy lahhhhh , sebenarnye xde ape yg special pun  entry kali nie , ,
just nak ilang kan boring bace buku  tok midterm sokkkkk , , 
HUHU  . .
haihhhhhhh dalam keadaan macam nie lah nak ade mdterm kan ... 
sabar , sabarr , dan sabarrr  ..
:)


bubyeeeeeeeeeeeeeeeee ~ ~ 


0 comments:

Catat Komen

my music

terintai - intai