Ahad, 9 Disember 2012

sob sob :'((((




Hye guys ! urmmm tengok tajuk pun dah tau kan ,, bunyi macam mengeluh ..hikhokhikhok dunia .. memacam hal lah .. risau pasal result d double kan pulak kesulitan laen … terpakse redha ,, nak marah berpanjangan .. benda tuu tetap xberubah ,, nak boikot macam xcantek pulak perangai aku t …hukhuk kenape aku bukan org laen … kenape ? kenape ? jawablahhhh … xda jwpan kan .. :’( hahhhh  aku jerk err nak paham kau , aku jer kew nak jage aty kau , aku jer ker nak kena kesian kan kau … aku , aku , n aku lagik .. kau ?? kau ?? n kau mcm mane pulak … diam membisu !! plz tell me … hahhhh dah tuu sape nak paham aku …. Makan aty lah jawabnya ,, aiyoooo map lah cik belog yg setia menemani ku ,, malam nie malam meroyan aku ,, sila paham owkeyyyy …. Duhai manusia … pahamlah situasi org laen sebelum bertindak ,,,, bengap kau berganda2 lah kawan … nak lari kan diri pun agak2 lahh ,, apsal org laen kena jadik mangsa … puihhhhh kau ingat aku bahan uji kaji ehhhh ,, robot ! bolehh gune control nak kawal aku , kau kate kiri aku ke kiri kau kate kanan aku ker kanan ,, cmtue …. Sory to say , sory to say ! malas aku nak hormat kau … PENIPU !!! arghhhhhhhhh . sangat sentap ini malam …. Ada sesape nak pinjam kan bahu tapiii yg xberbayar punye … boley x ??? dugaan dugaan .. ape bolehh buat , naseb badan ! :’( YA ALLAH kuatkanlah hamba mu ini ,, berikanlah aku kekuatan ,, setahun jerr lagik nak habeskan diploma nie .. dan berikanlah jugak aku kesabaran yg tinggi dalam menghadapi dugaan dariMU YA ALLAH .. amin 

0 comments:

Catat Komen

my music

terintai - intai