Jumaat, 15 Mac 2013

hiasan semata-mata .. krikk krikk


selamat pagi dan salam mengantok !!! semua org da tido , aku jerr yang nak merepek jap kat blog yang disayangi lagi dikasihi ... sungguh xpercaya kan ,, sem 5 berlalu dengan pantas ..
xperasan pun dah tinggal berbaki 2 minggu jerr lagi minggu stdy ..
mybe buzy dgn asgment , program , dok lompat2 , golek2 , gelak2 ,
dan sekutu dengannya .. dah sampai d penghujung ..
haihhhh sedehhh pulak rasenyaa ..
baru nak abes sem 5 dah sentap2 .. belum abes sem 6 lagi..
ape cite nie ,, hahhh bukan nak abes cepat2 kerrr ???
haihhhhh TUHAN jerr yang tau .. sob sob
malas lahhh nak bukak cite sedey ..
jomm tempek gambar .. heeee






senget kan...
minah rempit .. haha 




di tepi pokok yang indah ..
aku bergayut .. haha




misz tulyps gulrz dia boleh berubah jadi garang sangat,
 tapi baik ! ( bodek2 )
time tuu semua cuakkk gilerr,, 
t KP bagi A+++ ehhh ..
ok tu jerr nak komen .. heee





geng bas sekolah !!




okk ..
sukan ape ntahh ,, lupa dahhh ..
maen futsal ..
dua di belah saya ,, pemain import tauu ..
hebat gilerr .. lallaaaa





cili2 padi cili2 padi ..
trdmark wana ana ..
baju baru tuuu ,, kelas kau jahhh ..




present cik shima ..
katenya kami bertiga macam pengulas bola ..




sekian .. wassalam ..
moge mimpi indah ..





0 comments:

Catat Komen

my music

terintai - intai