Isnin, 20 Mei 2013

~ saling mendoakan !


assalamualaikum ...pakaii songkok ! 
mesti xpena dgr kan ... 
haha nie semua poyoh ..pengaruh budak2,,
baru nak berjinak2 join ,, dyeowg punye style bagi salam ..
rase macam budusss kan ... hohoho
jgn ikut , main2 aje ok ,,


malas nak merepek panjang jahhh ,,
just nak share satu perasaan yg xdiduga ..
uwauwauwa !
ok tipu jekkk ,,, nie just satu gurauan di malam ary ..
xnak bergurau ?? lantaklah .. heeee
ok ,, ini just suka2 jek yeeee ..






ya Allah
Sayangi dia,

Rahmati dia,

Ampunkan dosanya,
Dakaplah dia dalam dakapan kasihMu,
Tetapkan hatinya pada agamaMu,
Indahkan peribadinya dengan iman dan takwa,
Kurniakan dia taufiq dan hidayahMu,
Kerana namanya terlakar indah di satu sudut di hatiku :)


p/s: orang muslim yang mendoakan org lain secara diam-diam, akan disambut oleh malaikat dengan berkata :::: semoga untuk mu juga ~ untuk semua org yang di sayangi ,, insyaAllah ..
hikhik ... xsalah kan kita saling ingat mengingati ... 



Tak selamanya yang pahit akan terus pahit, tak selamanya yang manis akan terus manis. Sampai saatnya kedua-dua rasa itu akan saling berganti tempat dan itu lah yang dinamakan pahit manis kehidupan. Sememangnya hidup ini tidak diciptakan untuk indah selalu !!!! ingat tuuu ~~ sape yg aku soh ingat gamaknya .. hehe  perasan sendiri ... ok xperlu terlalu mengharap ... ingat sekali lagi ...
pengalaman lama tu jadikan satu pengajaran !!!!!!!


oraittttttt ... gudnite bebeh :)




0 comments:

Catat Komen

my music

terintai - intai