Jumaat, 16 Disember 2011

ღ perempuan HEAVY SMOKER ღ

assalamualaikum and hi everyone :)


ouch! tajok mengundang betul.


aku kah heavy smoker itu? oh tidak! aku taknak mati cepat,puhleasee.


sekarang aku rase macam dah jadi satu kebanggaan utk perempuan merokok.aku pon tak tahu kenape? best sangat ke merokok? ohh,i'd tried once,tp tu mase darjah 3,ayah punye rokok. uhhh. disgusting. tak sedap. hahahaha :p nakal kan?


kenape perempuan smoke ye?  mungkin nak tunjuk dorang kinda wild kot?
atau mungkin ia sangat diperlukan to prove they are party people? sosialis?
atau mungkin dorang akan look more trendy,uptodate,handsome?eh,har har.





aku pernah tengok,time bulan puase tahun ni jugak. one family. die ade anak perempuan. si ayah bawak anak perempuan pergi somewhere jap. then,aku tengok si mak tengah seronok smoke. haihhh. tapi tak nampak pulak si ayah merokok? ohh,si ayah ni maybe disfunctional kot? =.=' bini rilek je smoke,kat public? selamat baru lepas berbuka,tapi perempuan? whewww!! sangat tak cool.
aku rase menyampah gila bile pergi ke mane mane je and ade perempuan ramai ramai hisap rokok.rase cam malu. nampak macam mak ayam pon ade. hoho.

sekarang trend dah ke perempuan jadi heavy smoker.kat kedai makan pon nampak perempuan merokok. dulu susah benau nak nampak? sekarang bersepah.

maybe akan lebih nampak wild n chick kot. haha

mind to share?


happy readings.


0 comments:

Catat Ulasan

my music

terintai - intai