Rabu, 8 Ogos 2012

[ semalam punye cerita :)))))))) ]

dap dip dupppppp !
al kisah ,,, taippppppppp ~ haha
bermulalah knonologi " semalam punye cerita " ....


Cerita diKEDAi pAK yAh :

macam nie storynyaaaaa  ~ ~
biaselah kan ,, bulan2 puase nie msti bile da tibenya waktu ptg ....
masing2 keluar mncari rezeki tok berbuka ... heeeee
sewaktu kami semua sedang berpusu2 ke gerai PAK YAh membeli makanan ...
waktu tue jgak trnampak , tertengok , terngintai2 n terliur dgn air buatan beliau yang sedap ....
aisyhhhhhhhhhhhhhhh ......
semase selesai kami membeli makanan ,,,, aku pun keluarkan duet nak membayar tetapi ???????
hahhhhhhhhhhhhhhh ......
alangkah terperanjat n terkesima sekejap lauk daging yang aku bungkus dah ilang !!!!!...
aiyoyoyo ,,,,
sape curi sape curi ,,, berkata2 aku sebentar d dalam haty sambil tercari2 lagi daging yang ilang itu ...... huhu
dalam pada yang sme aku pun bertanye dekat DAK ABY ,,,, nie lah dialog aku dan dia :

cimot : aby ada nampak x daging cimot ,, da ilang lahhh ??? huhuuu sambil buat muka sedeyyyy ...
aby    : xnampaklah ,,, nie aby punye !!! xde pun ... sambil cari peluang nak bayar lauk pauk yg di beli tadi ..

aku dalam keadaan yang sedeyyy sambil marah2 sikit .... pegi lah membungkus lauk itu semula ,,,
walaupun aty tengah panas marak membara2 n berbakul2 makinye kepada si pncuri ...
akhirnye aku trpakse membeli lauk yang baru ......


di BILIK ku bersama JANNAh :


jannah : sape lah yang ambek lauk kau tadi kan c-ma ???
aku    : tue lah tue .... xpaham aku lah ! bulan2 pose nie ade              
         jgk org cmtue kan ~ ~
jannah : geleng2 kepale smbil tersenyum sinis ! heeee



Di RUmah WANA waktu malam buat asgment :

didalam riuh2 kami berbual sambil buat asgment ... tiba2 !!
dak aby ingin menyuarakan sesuatu yg xku sangka xku duga .. hahhhhhh

aby : cimot ,,,, aby nak cakap nie .. upenya aby yang trambek 
      lauk daging tadi , ingatkan ayam .. hahahaaa 
aku : urmmmm punyelah cimot maki2 tadi ,, upenya aby yg trambek 
      .... siak luuuuu ~ ~ huhu
aby : terpakse aby makan ,,,,, haihhhhhhhhh



the ending .... haihhhh sape sangka kan ,,, dalam sedar xsedar ..maki2 n marah2 org laen ,, upe2nya kawan sndiri yg terambil !!! ambekkkkkk ko .... hahahahaaa sekiannnnnnnn berita si pencerita ku budak comot ... daaaaaaaaaaaaaa

1 comments:

ajos safian berkata...

done folo..folo me back..

http://ajoschannel.blogspot.com

Catat Ulasan

my music

terintai - intai