Khamis, 24 Oktober 2013

RTF AT 1-3 (part 1)


SELAMAT MALAM DAN SALAM RINDU...


mukadimah dengan meletak kan pic artis2 glamour di KUIM..heee


maap lah ada yang tidak tersenarai mungkin dah terkeluar kot..haha


·       Tengok sendiri dengan senang hati lagi berlapang dada saya menaip entry yg seterusnya…almaklumlah tengah rajin dan banyak masa yang di buang dgn makan tido makan tido…no diet no catuan makan ok !!! baiklah malas nak menyimpang jauh,nie semua saje nak penuhkan cerita bagi panjang padahal isi xda…HAHA

·       Pada awalnya,aku bukan dari rumah RTF AT1-3…memang suka setiap sem kena campak ikut suka dengan puan zainab ( bukan name sebenar ) merangkap penyelia asrama TUN FATIMAH dan TUN TEJA heeee…asalnya rumah aku di TUN FATIMAH BG 1 !!!! mohon pencerahan disini yee puan zainab…sesuka hati kawan2 belah anak dia punya abang angkat jek cakap ingat kan kami dah habis sem…fuyooo hebat pemainan puan kan…ok kalau aku cerita pasal puan nie,ada yang bertumbuk kunk…muahahaaa so kita abaikan puan nie,xpenting..HUHU

·       Diteruskan lagi…baiklah,sewaktu aku n kawan aku aka LIN mencari rumah RTF AT 1-3 kami telah brjumpa dengan seorg junior iaitu SU’AIDAH SUID ( ok nie memang nama sebenar ) haha……dia lah org pertama yang kami tegur bagi memilih bilik yang sesuai tok aku menginap bagi mengharungi satu sem lagi…tapiiiiiii aku menyusun sepuluh jari kpd SU’AIDAH SUID aka sue kerana telah menipu dgn selambanya menyatakan hasrat bahawa kami senior d RTF AT 1-3 dah duduk lama kat umah tu dan kami juga menipu bahawasenya bilik yg sue duduk adalah bilik kepunyaan kami setiap sem,padahal kami pun baru masuk…heeeee maap sue…*bohong sunat!!! Yang lagi menyedihkan tipu helah kami berjaya,,kerana ape…setiap yg keluar dari mulut nie sue percaya..kesian sue…maapkan akaq lagi sue..hikhik jahat kan dpt senior mcm nie..huhu tapi akq bangga ngan sue,sikit pun xsombong n Alhamdulillah sekepala pulak tu…hari first kenal dah ikut kteowg g makan2 kan kan kan…bagus dpt junior cmnie…( bodek2 supaya sue maapkan diats kekhilafan akq seawal kita kenal ea sue ) tapi ikhlas sue the best…

·       Seminggu duduk kat rumah tu asyik nak memberontak jek kan…itu xkena ini xkena…budak bilik depan sombong xnk tegurlah segala bagai…yg baik semuannya kteowg lah…mana taknye,ape org lain buat semua xkena di mata nie kan padahal pepatah org tua2 ada kata,,chewaaahhh… TAK KENAL MAKA TAK CINTA , BILA DAH KENAL WALAWEI BEST GILER ( macam xda jek pepatah nie,,ok jujur aku tipu korang nie pepatah sendiri..hikhik )

·       Dengan izin Tuhan,Alhamdulillah aku dapat sesuaikn diri di rumah itu dengan jayanya…rasenya aku nie dgn sesiapa pun menggiler…haha seminggu dua kat situ buat kepala sendiri,dengan jannah yang memang dah giler,sue berganda giler dia just sorang jek memang xmsuk kepala mula2 tapi hingga ke akhirnya kot xphm perangai dia tika,,,maap bukan nak kutuk tapi kenyataan dari lubuk hati yg paling dalam ini…heeee ini kisah kat bilik no 2 sahaja,yang lain2 sabar2…akan dingumpat sekejap lagi…bhahahaaa memang setiap orang ada kekurangan masing2 kan kan kan…kami berempat sekepala ada ketika tapi biasalah masing2 ada rgamnya ada masalah sendiri n berbagai pulak caranya yg kadang menjangkau akal fikiran nie,, so xboley nak pertikaikan,,tiada yg sempurna..ok paham dahhh!!!!bagus…

·       Masuk bilik pertama…yana,ain,tengku n wanie…ok kita ambik secara ringkas sejarahnya ea,nak sepenuhnya di lain entry…boley ??? kalau xboley,buat entry sendiri…haHA start dari yana,sejujurnya pada awalnya persepsi aku pada yana seorang yg sombong dan berlagak…ikhlas nie yana..haha tengku pulak pendiam n xbrcmpur dgn sesiapa pun…kalau tanye sepatah.sepatah dia jwb so maka xkuasa nak bertanye lagi…hikhik wanie n ain pun awal2 lagi dah sombong…nak senyum kedekut gler…rase nak tmpar jek…HAHA ok itu secara ringkas jek… tunggu yang sepenuhnya yoooo…

·       Bilik yang paling hujung pulak k.iera n lin…mereka brdua memang dari sem 3 kalau xsilap memang satu rumah dengan hamba n jannah…so xda masalah lah dgn dyeowg tapi aku still nak mengata dyeowg di entry yang seterusnya…muahahaha jahat kan…xadil lah…org lain kena kita x kan kan kan ~~ jadik nak menjaga semua hati dan perasan beserta jiwa dan raga maka aku kena berlaku adil…phewitttttt

·       Ok…tambahan disini kami ada dua orang pendatang tanpa izin d rumah itu..hihi DILA N BAM !!! dyeowang memang xtau malu lah,asyik nak menumpang jek kat rumah orang lain…heee ( jgn marah gurau jek ) ada cerita d sebalik mereka yg menumpang nie…tungguuuuuu…sangat simpati sebab tu kami terima dgn rela hati…HUHU

·       Ok korang semua kena tau aku SAYANG GILER2 KAT KORANG… sebab ape ???? tunggu entry seterusnya…heeeeee rasa sedih untuk meninggalkan tempat yang kita sayang .. inikan pula tempat jatuh terlentang di sawah terbentang di bawah purnama nan terang !...ok bersambung...moge xjemu membace cerita yang xseberape nie ditambah  pula dengan merepek dibahagi pulak dengan merapu ditolak pulak dengan makian didarab pulak dengan mengejek same dengan menipu gamaknya..lalalaaaa tetaaaa


0 comments:

Catat Komen

my music

terintai - intai