Khamis, 24 Oktober 2013

~~ berakhir kisah cinta 3 tahun di KUIM ~~



phewittttt..malu deyhhh lama xupdate..HAHA bukan xda idea tapi malas brtindih-tindih,penguasaan kemalasan lebih bertingkat-tingkat dari kerajinan..muahahaaaa 

alhamdulillah..akhirnya tamat jugak pengajian aku di KUIM selama 3 tahun..tapi masih belum selesa coz result tok sem 6 tidak kuar lagi..masih dalam pertimbangan dan pengawasan lecture2 ku yang akan pening tok menanda jawapan yang berliku2 itu..HUHU ok malas nak pikir dah coz t takot lah,risau lah,peninglah dan segala bgai yg negatif lagi..uhuk uhuk yg penting skunk rehat tok seminggu sementara mencari keje tok membuzy kan diri dari mengingatkan pengakhiran kesedihan yang tiada kesudahan skunk nie.. memang xdinafikan aku happy sgt coz xpayah nak pening2 pikir pasal belajar lagi kan kan kan tapi kegembiraan itu apabila telah dicampuradukkan dgn kesedihan apabila kami geng2 HARUK telah berpisah buat seketika mungkin juga selama-lamanya..huhu :( itu yang membuatkan aku masih tidak dpt menerima nya dgn baik lagi..kejap ok kejap x..bhahahaa kelakar kan orang yg selalu trkinja2,selalu melawak bodoh n segala bagai lagi yg giler aku buat adalah org yang paling sedih bila tamatnya 3 tahun pengajian di KUIM,,,tidak ku sangka tidak ku duga tapi itu lah hakikatnya diri ini insan yang lemah lagi kekurangan..heeeee ok stop !!!! malas nak cite banyak pasal kesedihan..gua dah janji dgn mak gua xnak nanges..hikhik tapi kalau mak xda aku nanges jgk..uwauwauwa

ok lah..pendek kata..tamatlah pembelajaran ku pada 20/10 iaitu paper last yang menamatkan segala2nya..hip hip horeyyyyy
urmmmm kita jumpa di lain entry yo..bubye 

0 comments:

Catat Ulasan

my music

terintai - intai