Khamis, 3 April 2014

mimpi mainan tido ,


Mornink khamis .
ada yg perasan aku tuju kat dia pulak kunk , nama khamis dah lah pemes . haha

ok , di saat mata terkebil2 pepagi buta nie golek kanan golek kiri rasa macam nak golek2 je kat halaman depan uma bila mata tak boleh tido dari lamunan yg terhenti sebentar tadi . huhu tadi kol 9 kemain mengantok mcm di buai dek buaian laju kat pohon beringin dlm cite dolu2 . ahaks2 sy lah bawang putih tok pengetahuan semua yg bakal kawen dgn anak raja . lalalalaaa *buai laju laju buai ku laju , aku nak kawen dgn anak raja ! hahhh lebih kurang halallah lagu dia cmni yeee.. ^_^ ok stoppp , ini bukan isi penting dalam karangan spm pada pagi ni..

diteruskan mengarang ! haha kehadapan tajuk yg di atas , sila dongak kan  sikit kepala bace kuat2 tajuk dia ehhhh biar jiran sebelah rumah punya kawan dgr . kalau boleh ajaklah satu kampong bace entry nie . hohoho xda yg penting pun , Cuma mau berkongsi mimpi ma . mimpi yg menjadi tanda tanya ialah jeng jeng , mimpi ular yg banyak dalam kotak . yg pelik2 je kan . ok apekah petandanya ekkk ?? huhu rasa perlu ke g tanye kat bomoh ?? hahaha ok nie semua kontroversi je . kikiki tapi mimpi tu memang betol2 jadi , bila ingat balik mimpi tu mcm menakotkan je , urmm urmmmm sape boleh jwb ?? silakan silakan , t diupah dgn gula2 .

semalam ada jgk tanye dgn mak , katanye org tua2 zaman dulu2 time tu aku tak ingat aku kat mane lah kan kan .. haha padahal belum lahir lagi.. diorang kata akan dpt kebahagian dari perkara yg menyakitkan . mcm tak je ,, huhuhu ada yg cakap ada orang jatuh cinta dkt tuan empunya badan . ok yg nie kalau betol , uhuk uhuk batuk berdarah lah dibuatnya .. muahahahaaa dan ada pulak yg ckp ada org rindu dalam diam , kalau yg nie lagi gase cam nak terjun bangunan je . dah tanye dah nenek ujung kampong , dia kata dia tak rindu pun kat aku .. hee heee heeeee andaian yg terakhir nie aku takot , katenya ada org nak sihir kita o niat jahat cmtue lah gamaknya . mintak di jauhkanlah . huhuuuu mungkin ini hanyalah sekadar tafsiran sahaja , kalau betol  jadi yg baik2 tu baguslah kan law yg jahat tu mintak lalu je jgn singgah k . huhu anggap aje mimpi itu kan mainan tido . 

p/s : mmm aku terfikir juga gerangan siapakah yang 'admire' aku. Diam-diam? Orang dekat atau orang jauh? Kalau dekat kenapa tidak berterus terang saja, atau sebab malu? Segan barangkali? Jangan bimbang sebab aku sentiasa berfikiran terbuka. Rahsia tetap rahsia :) . Kalau kata hati berkata rindu apa salahnya? Cuba bagitau sikit . haha merepek je kan . haiyakkkkk

Atau barangkali ada orang yang berniat jahat kepada aku? Sihir? Kalau sihir dari sekolah menengah lagi aku sering bermimpi ular. Siapa yang cuba menyihir? Agaknya 'dia' ? Siapa 'dia' ? Jangan bimbang sebab tiada sesiapa yang dimaksudkan dengan 'dia' . Yang pasti bukan anda :) .


Ok , tiada unsur menipu di sini  atau sebarang jenayah yg cuba dilakukan tapi sekadar berkongsi cerita dogeng je .. haha anda berhak menilai xda sape melarang , selamat membaca . daaaaa


0 comments:

Catat Komen

my music

terintai - intai