Jumaat, 25 Januari 2013

pura-pura samelah dgn HIPOKRIT kan !!








Assalamualaikum ke hadapan sahabat yang ku sayangi , coretan ini khas untuk kamu .. huhuu 
( skema x ayat aku nie .. heeeee )
ini bukan luahan nak simpati atau nak malu kan sesape .. jauh d sudut hati nak melukakan hati kawan sendiri .. xde tempat nak meroyan so kat belog nie tempat nak mengadu
( aceh aceh ,, padahal dah cite pun kat kawan kolej .. lallaaaa ) 
okeyyy ! semakin d pendam semakin pedih rasenya ,, naseblah perut dah beransur baek , 
pulih seperti sediakala .. 
alhamddulillah . aku rasa sudah terang lagik bersuluh kan ,,
 tajuk pun dah melambangkan entry kalik nie melibatkan perasaan , hati , jantung , limpa , dan segala organ yang ade … 
aku tau kamu saket ,, t
apiii  xpernah sekali rase kamu adalah beban buat diri yang kerdil nie .. 
aku dah cukup menjage aty dan perasaan kamu tapiii kenape masih ade rase ragu2 lagik mencurigakan terhadap diri ini ..
 haihhhhh aku xsame macam kawan2 kamu ,, 
yang semakin menjauh apabile musibah menimpa diri kamu ,,, sangat sentap , 
bila dituduh berpura2 baik ! hahhh perlu kerr ?? rasenya same lah erti dengan hipokrit kan .. jahatnye aku !! ada pulak istilah nak kawan o x ??? mestilah nak ,, giler xnak kawan .. urmmmm aku tau , kamu sedang beremosi buat mase sekarang nie tapiiiiii dah terlalu penat dahhh nak dengar benda yang berulang2 , last2 makan hati dohhhh . selagi boleh sabar aku sabar lahhhh ! tapi had bersabar dah makin kurang dah nie .. ape lagik yang xkena di mata kamu ??? kamu terlalu negative , sehinggakan ramai yang larik dari kamu … mungkin aku xpaham situasi kamu ,, kamu yang alami benda tuuu .. tapi sampai bile ,,,, entahlahhhh . InsyaAllah selagi benda tuu xmelibatkan hal2 berkaitan keluarga ,, kau nak maki kerr , nak marah kerr , nak kate aku ini , itu dah sewaktu dgnnye ,, aku boleh terima tapiii serius aku terase sangat ,, hanye mampu d pendam coz xnak kecik kan aty kamu …L
aku sayang kau weyyyyy ,,, ( poyoh kan .. haha )  
jangan risau walau ape pun yang terjadi ,, 
kau tetap kawan aku .. janji taw taw ! ( berjanji seorang diri nampaknye .. huhu L
Akhir kata ,,, Ya Allah kau kuatkan lah kawan ku dalam hadapi dugaan mu itu ,, dia perlu kan kekuatan .. aku hanye mampu doakan yang terbaik untuk dia .. moge dia menjadi seorang yang lebih kuat dan tabah dalam menempuh liku2 kehidupan yang xdapat dijangka dengan mata kasar nie … amin J ikhlas dari aku , buatmu sahabat .. heeeee



1 comments:

faY berkata...

wahhh setuju!

Catat Komen

my music

terintai - intai