Rabu, 16 Januari 2013

TAKOT sy bertempat ~ ~




Wewittt  ! hahhh takot ?? dgn sape ?? bunyi macam serius sangat tapiii tidak .. 
normal lah kalau kita nie sememangnya akan takot pada org laen ..
 xkira lah kawan , cikgu , mak , ayah dan sebagainya … kadang2 aku pun pelik ,, 
kenape perlu takot sangat ngan manusia yg same macam kita , sedangkan makhluk TUHAn jugak … urmmmm mybe dah naluri manusia begitu lah hendaknyaaa .. 
hahaaaa takot aku bertempat k … 
kadang2 nampak aku nie cm banyak ckp , kununnye berani sangat .. hahhh ambek kau ,, 
dapat lcture GARANG ,, xsenang duduk d buatnya .. heeee itu lah aku ,,
 penakot bile jmpe dgn org yang garang so memang xda ubatnye … 
selain berdiam diri dan bercakap bile perlu .. 
lalalaaaa tapii tuu tandenye kita hormat org tuuu kan kan ( padahal memang takot ) lalallaaaaa 
so , kesimpulannye sy memang takot dengan org yang GARANG SANGAT .. hikhikkk 
yang penting takot sy bertempat sekali lagik d ulangi  .. heeee 
mata pun da ngantok ,, 
jomm tido …
 bubbyeee 

3 comments:

Tanpa Nama berkata...

Lagu kuat sangat. Bubuh atas, senang nak pause. :)

Ada word verifications, susah nak komen tinggalkan jejak.

kamil salleh berkata...

Kena berhati-hati, banyak bendak yg berlaku sekarang ni, takut bertempat banyak keistimewaannya.

Razil Tahir berkata...

selalunya tak takut, tapi malas nak dengar or tengok diorang marah-marah.. huhuhuhu

Catat Ulasan

my music

terintai - intai