Rabu, 16 Januari 2013

CEMBURU ! perlu ker ???



Assalamualaikum  ya ali baba .. hahaa urmmmm susun ayat japp nak letak ape ! heee oh ya ya ya , sebelum tuu nak tanye kowang sihat ? makan dah ? minum ? kencing ? berak ? Oooppsss terlebih sudah .. xda ape yang best pun entry kalik nie ,, just perkongsian cerita ngade2 aku ~~ ahaks2 diam xdiam dah masuk minggu ke 4 bagi tahun akhir pengajian diploma aku ,, usia semakin meningkat .. amal ibadah xtau lah , TUHAN jer yg dpt menilai .. harap bertambah lah hendaknye .. heeee



Mengikut tajuk asal , xdapat d nafikan lagik tentang “ cemburu “ ! pasal cinta kah , jauh sekali .. ini cerita benar bukan mainan k .. sila serius kan diri jadik mcm sya .. ohhh no ,, sangat menyampah dgn org yg kuat cmburu nie .. eeuwwww .. malu lah sikit ,, awok2 sekalian dah besar kan .. so ! pandai2 lah pakai cermin letak dekat depan mata ,, jgn lebih2 . meluat nokk .. aiyaaaa ape aku merepek nie ,, ok kita teruskan lagik .. xdelaa ,, semua org memang ade perasaan macam nie ,, xdpt d sangkalkan lagik .. tapiiiiiiiiiiiiiiiii ,, berpada2 lah , jgn nak tuduh membabi buta ,, bercerita macam betul jerr memanjang ,, dok pikir perasaan sendiri jerrr ,, abes tuu org yg terkena nak diam jerrr .. silap besar lah kan kan ~~



Baik dengan org nie salah dgn yg tuu silap yang sane bising yg sini mengeluh pulak … dah tuuu nak dok ikut telunjuk hang ,, hahhh xmampu aku nak layan lahhh .. ade jerr yg xpuas aty pulak tuuu ,, hang ingat diam2 aku xnak melawan kerrr .. tungu mase jerr , selagi mampu tengok dan tutup mulut aku buat tapi kalau dah smpai depan lcture pun kau dok mencapap ,,, hahhh memang kena setempek lah kan .. bukan nak tunjuk baek bang oiii tapi sekadar mempertahankan diri yang dah banyak berdiam .. takot lame2 kau naik lemak pulak kan .. lagik lame aku tengok muke hang lagik tambah bisa kat dada nie .. haihhhh ehhh malas lah aku nak cite pepanjang … yang penting skunk , mengikut rentak jela kan … kalau aku baek ngan mane2 lcture pun , xpandai markah aku xtambah pun … jadik kesimpulannye jgn buat andaian sendiri ,, g tanye leklok kan lebih baek … masalah2 ,, sorry to say lah ,, xmaen lah bodek2 ,, nak usaha lah beb .. sanggup kena marah , takot lcture tunduk memanjang ,, kena  jawab soalan terketar2 nak bangun daripada meminx2 markah yg xsepatutnye kita dapat k .. jelas ke tidak penjelasan nie , lantak kau lah .. yang penting aku xusik hang ,, hang jgn dok cuit2 aku .. memang mintak maki lah pasnie …

 ok daaaaaaaaaaaaaa … 


wassalam



1 comments:

Liza Licha berkata...

agree dgn u dear :)

Catat Ulasan

my music

terintai - intai