Sabtu, 2 Februari 2013

ting tong ! RAMBUT GUGUR .





macam nie lah yang aku rase !
alahaiiiii ...



perna rase stress sebab rambut gugur ?? perna x ?? perna x ???
xperna ... ok xpe , saya mengaku saya perna .. huhuuu
tapi org kate stress pun boley buat rambut gugur , betul kerrr ?
kat otak nie da pikir memacam dah , kena sakit ini itu dan sebagainye ..
nak jmpe doktor !! ohhh tidak ...
bukan takut tapi  rase malas  jerr ,, 
dgn jwpan yang d berikan  nanti , buat kecelaruan perasaan ...
oke ,, awak2 semua ada petua x ?? silalah kongsi ..
sharing is caring kan ...
heeee ..
time2 macam nie baru nak pujuk rayu kan ...
dah penat cube syampu nie , syampu tu ...
ade yang kate sunsilk berkesan , gune jari pun boleyyy ..
ape yang dapat , rambut yang bertaburan ..
so kesimpulannye ,, awak-awak semua jika ade maklumat o petua supaya rambut xgugur n bley sihat sejahtera ...
jangan malu jangan segan ,, call n mcj .. ( ini tipu kan, kenal pun tidak .. )
xpe2 , boley tinggalkan komen ea ...
harap ade yg membantu ,, maceh ..
sekian terima kasih ,, dari budak comel ..
( ^ ___ ^ )..






1 comments:

NJihe.am berkata...

Salam. Singgah sini, kawan jiha cakap, rambut kita akan gugur juga. Kalau rambut tak gugur langsung, nanti bertambah lebat dan tebal rambut tu. Done follow, http://studioous.blogspot.com/

Catat Komen

my music

terintai - intai