Ahad, 27 Oktober 2013

spongebob :(



hee xtau lah lelaki ke pompuan nie..
rasenya lelaki kot..dah tuannya pompuan kan..kena lah berpasangan ...baru lah lengkap..
bhahahaaaaa...



Urmmm chaaak.. hola holi ku beri nama ciki boom ciki boom heee ok smbung sndiri , xingat... wahai saudara serta saudari sekalian alam,,hahhh di petang yang sejuk nie mengingatkan ku pada orang jauh…chewahhhh xjauh mane pun,dia ada kat lubuk china..muahahaaaa bukan manusia dan bukan juga haiwan..haha ok,malas berkias..rindu aku sgt rindukan muuu..ohhh spogebob !!!! patung yang aku puja selama 10 tahun..fuyoooo ok xpuja pun just syg n cinta kan dia jek..pemberian arwah ayah,tapi aku bagi kat seseorang tok di jage bukan kerana tidak menghargai spogebob tu tapi aku tau org yang menjaga nya juga akan menghargai patung itu..hikhik harap lah dia brbuat demikian..insyaAllah.. ^_^

Kalau lah spogebob tue ada dia msti tmpat aku nak luahkn perasaan sekarang..haha tempat nak kena tumbuk,picit2,cubit2,maki2 dan sebagainya…kalau lah spgbob tu boley bersuara mau bertumbuk dia dgn aku coz setiap kali bermasalah dia tempat aku nak lepaskan dan luahkan perasaan.heee tapi aku ikhlas kan hati bagi kat seseorg yg boley d percayai lagi baik hati..dia jgk tmpat aku nak luahkan segalanya..thanks ALLAH jadikan dia sahabat aku..xku sangka xkuduga..walaupun berbagai halangan dan rintangan yg melanda dalam kami bersahabat..aku kena pham kat dunia nie Tuhan xciptakan kita tok saling brgaduh tapi melengkapkan kekuranagan yang selalu menjadi punca pergaduhan dengan kelebihan masing2.. memang tipu lah kan..baik mana pun kita tetap ada salahnya di mata org..tapi kita kena tahu Tuhan xciptakan kita sorang jek yg ada perasaan,org lain pun ada jgk k..so mengalah jika perlu bertahan jika mampu dan tersenyum bila di timpa ujian..

Ok..mcm dah jauh merempat dah nie..heee berbalik pada spgbob semula,jahat kan aku bagi kau kat org..jgn risau ea,tuan kau yg sekarang xda beza dgn aku taw taw taw.. dia pun giler jgk..haha Cuma kau msti happy kan ,, xpyh lah nak kena bal;ing time aku nanges..xda orang nak tumbuk kau time aku marah,xda dah kau kena cmpak merata2 bila aku xnak…hikhik xda dah kau kene dgr aku bebel mcm mak nenek setiap hari kan kan kan..huhu ok yg penting skunk aku rindu kau SPOGEBOB kuning yg selalu junior kat rumsis buli..hehe skunk xperlu kau tinggal sorang2 kat rumsis dah..hohoho jge diri jage iman,tutup aurat,jge solat..jgn tinggal kalau xuzur..haha yg penting doakan tuan lama n baru cepat dpt jodoh..hoyeahhh ho yeahhh.. jgn lupakan aku ea spogebob…kau lah raja di hatiku..toceh toceh brkhidmat tok tuan kau yg senget benget lagi menyakitkan hati nie kan..haha terima kasih jugak jadi peneman setia ku selama 10 tahun yoooo…luf u so much..bubyee

Ok..terasa mcm org giler skjap..haha brckp ngan spgbob , mcm lah dia phm..weee xpe2 yg penting dpt meluahkn rasa terpendam lagi trbuku kaku di hati nie…heee kalau xsuka xpyh bace ye..blog aku so suka hati lah nak buat entry ape pun…yg penting aku lepas tok bercerita..

Ok!!! ada pen ada dakwat,aku pun xphm ape aku buat…pantun ikut suka..k bye 


0 comments:

Catat Komen

my music

terintai - intai