Ahad, 9 September 2012

^ _ ^ ape yang TERlinTAS .

selamat pagi si cantek n si hensem ,
bip bip .
apabila mata xdpt tido , hati mule berbisik , otak mule berfikir n tangan mule gatal nak meniap , dan suasana membuatkan ku dpat brfikir dgn baekkkkkkk ,,
di saat itu aku mau berceloteh sebentar !
(:






okeyyyyyyyy !
statment di atas membuatkan ku berfikir dalam diam .
haha
sememangnya terkena kat batang idung sendiri ,
xdapat di nafikan lagik n d sangkal lagik ,
aku adalah seperti ayat d atas ...
hahhhhhh


aku memang susah nak nanges ,
hati keras , kununnye lah kan weiiiiiii ,
memang aku suka bercakap ,
gelak kuat2 ,
tapi bile ade masalah ,
aku terdiam secara xsengaje , xda sepatah kate yg akan kuar pun ,
dok termenung sini sane n
nanges pun nyorok2 ..
buruk kan .
haiyakkkkkkkkk ~
yang paling kerap aku lakukan , tok ngelak org tau aku ade masalah ,
aku akan nyorok nun jauh d sane dalam bilik air ,
n then bukak air kuat2 , terus air mate jatuh seperti air tersebut ...
heeeeeeeeee



itu aku yang sebenar ,,
bile dapat gelak xengat dunia ,
HUHU
bile dapat bercakap pun aku xingat ape yg aku ckap kan !
lalallaaaaa
tapi bile soh present , mule lerrr hipokrit kan ,
tetibe pulak jadik pendiam , malu2, xreti berbicara ,
sampai aty mule berdebar , ,
hoooo hooo hoiiiiiiii .



kalau org yang memang betol2 xkenal aku ,
dia ingat aku sombong .
HUHU
sampai aty kan !
:(
sebab nye , aku xberape layan org yang aku baru kenal ,
walaupun aku mudah mesra tapiiiiii ,
susah jgk aku nak masuk kepale ,
lagik2 ngan org yg bijak pandai kan ,,
kadang2 rase xsetarap pulak .
perasaan aku jerr kotttt ,
huhhhhhhh



so , kesimpulannye .....
senang tok aku gelak kuat2 n cakap banyak depan u all ...
tapiiiiiiii ,
susah nak tengok aku nanges ...
bukan sebab malu atau ngade2 ,
haha
cume , dah terbiasa ...
laen org laen carenye kan kan kan ! !


NUNITE , assalamualaikum .. 


0 comments:

Catat Komen

my music

terintai - intai