Sabtu, 20 Oktober 2012

pabile si kacak beraksi (:





Selamat petang dan salam satu malaysia ! xtau lah kenape rajin bebenau aku nak mengedate dengan si blog yang setia lagi baik hati nie … boley aku mulakan perbincangan kita pada hary ini … hahhhhh kalau xboley xpe , mohon hambe undurkan diri .. ceeewaaahhhh nak majuk2 pulak pepetang nie kannn …. Cepat pujuk balek tuan punye blog nie , xnak pujuk  jugak , bantai lahhh labu janji bahagia … heeeee
Xmo majuk cimot xmoooo .. hahhhh terpakse pujuk diri sendiri … pooodahhhh , cettttt .













Hary nie topic pasal “ pabile si kacak beraksi .. “ tue dah terpampang pose si kacak kat atas kan ……
No boyfriend lahhhh but my baby boy … anak kakak ku yang sulung ! hhahhh jelas .
Aku kasik penampar  t  law  tanye2 sape si kacak tue … garang x ??? ini semua khayalan … law depan2 memang xlaa lerrrrr , hikhokhikhok




Pagi2 lagik si kacak dah bangun , law xsilap aku dlm lingkungan pukul 6.30 pagi .. padahal acara mule pukul 9.00 pagi … awall dohhhh si kacak bangun … kemain semangat lagi tawww ..aku pun malas nak bangun pagi kalau  mem besau xterpekik2 .. heeeee
Almaklumlah ,, sejak dua menjak nie kan hujan memanjanggg . so mase tok tido pun haruslah d panjangkan .. lallalaaaaaa




Okeyyyy lahh beb , dah xde idea nak mengomel .. euuuuuuu ku susun sepuluh jari sebab perbincangan kita harus d tamatkan setakat nie  yup yup …
Hahhhhh jangan sedeyyy2 lollll , t aku update entry yang panjang2 berjele2 sampai kowang buusan nak bace ehhhhh . dun’t woryyy lahhhhh .
Cuty sem akan menjelma 3 ary jerrr lagikkk .. hahhh time tue aku bantai buat entry bebanyak taw taw taw !!!!
Tunguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ~ ~





taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .


























so,sampai disini saje lah entry ku pada kali ini .... skunk mase tok stdy ..
bubyeeeeeeeeeeeeeeeee ...




0 comments:

Catat Ulasan

my music

terintai - intai