Jumaat, 19 Oktober 2012

plzzz help me !





Hoiiiii orang sebelah , hahhh xsampai bape  jam kita dahh menconteng semula blog nie kannnn … kan sudah ku bilang tadik dun’t woryyy kita akan ketemu jugakk ! hukhukhuk oraitt , kalik nie nak mintak pendapat kowang tentang entry yang akan aku karang sebentar saje lagik yup yup . brooommm broommmm weeeeee ~ ~



Macam nie cite die ….




Situasinya berbunyi begini  :


Aku ade sowang membe nie , kesian giler kat dia , kenal dia sejak sekolah rendah lagik . name opcos lah perlu d rahsiakan .. yg penting pompuan taw taw taw !
Dia hade adik angkat , yang bergelar si jejake .
Seorang yang sangat pendiam !
Dah cukup baek layanan membe aku nie kat dia kottt .
Tapiiiiiii
Kenapah , mengapakah n apekah ?????
Yang membuatkan dia rase tersisihdan disisihkan… . hahhhh yang nie serius aku xpaham . walaupun aku belajau kaunseling kannn , tapi xpro lagikkk dohhh ,
Ambek berat dah , jage makan minum pun dah , mcj pun selalu sangat ..
Kuat cemburu hahhh memang ya , kuat merajuk pun ya , kuat touching pun ya dan banyak lagik yang kuat2 lahhhh .
Yang menjadi kemusykilan tue .. dia cemburu dgn pompuan , merajuk pun pasal pompuan ,touching pun sebab kawan pompuan .. adoiaiiiiiiiiiii



contohnya : “ akak dah xsyg kite lagik , akak da benci kite , akak dah ini akak dah itu … sebabnye akak suka keluar dgn kawan pompuan akak , sebabnye akak boley manja2 ngan membe akak , sebabnye akak dok story2 xkasik tau adik , sebabnye bla blaa blaaaa  !!! menceyyyy lewwww “



ghaahaaaaahaaaa . nie pun dia nak cemburu taw , peliknyeeee . dengan pompuan kotttt bukan lelaki …. Kalau lelaki , tue aku xheran lahhh nak cemburu bagai kann . susahnye bile berangkat2 nie kan …kakak kau tue dahhh cukup jage rapi perasaan kau dikkk oiiiii . kesian kesian ! kadang2 tue aku pulak yang naek meluat tengok ngan perangai dia … kawan aku tue dahhh cukup sabar dikkk oiiiii . maaplah kat kawan aku tue … aku pun xdapek nak menolong lagik dahhh … yang dapat hanye menjadi pendengar setia kau jela ….
Kesian aku tengok membe aku nie … buat nie xboley buat tue xboley .. semua bende nak buat msti pikir dua kali … kadang2 aku tengok dia sangat stress , sangat kusut , sangat sedeyyyy dan memacam lagik yang sangat !!!  hahhh fmly dia pun xcontrol die smpai mcm tue sekali tawww .. nak larik ary2 jmpe , lupe nak nak kasik tau … mereka dulu  belajar same !  tue sebab lerrr xboleyyy nak larik2 .. ary2 kena ngadap jugak .. kolej d rahsiakan , kos ape pun d rahsiakan … heeeeeeeeee ~ ~
xde kene mengena ngan yang idup maupun yang telah mati .. lallalaaaaa :)





So …. Agak2 korang lahhhh kan , ape yang patut dia lakukan ekkkk ??? aku pun dah buntu nie ….. boleyyyy nyatakan o suara kan pendapat yup yup … di alu2kannn . cite sini abes sini lahhh eaaaaa … DONE !

0 comments:

Catat Ulasan

my music

terintai - intai