Sabtu, 13 Oktober 2012

TENSION N STRESS di dini :(



Student life memang best tapi kena alami ketensionan, tapi selepas fasa itu anda kembali senyum..Walaupun masa kesuntukan tapi tetap update blog sebagai penghibur lara..tetap juga update fb status. Sebab itu adalah sumber hiburanku. Bila bosan sila update status fb, untuk meluahkan segala ketidak enakan perasaan sila juga update blog. Adakah aku telah menjadi blogger tegar?



Semalam aku sangat sedih. Dan bila aku sedih, aku ada masalah untuk menangis. Dari kecil aku adalah orang yang sangat memendam perasaan. Adakala walau dirotan atau dipukul aku takkan menangis. Berbeza sekali personality aku dengan kakak-kakak aku. Mereka pula lebih mudah menangis. Ketika ayah meninggal, semua orang sangat sedih. Namun aku mesti menjadi kuat. Menahan apa jua bentuk kesedihan dan tangisan kerana aku sudah pun melatih diri menjadi orang yang paling kuat ketika insan lain lemah.
Semalam, aku hilang arah. Kebelakangan ini, aku betul2 tak tahu ke mana nak dituju apabila aku sedih dan susah hati. I wish I can just cry in front of other people, but I can’t . Perasaan aku mati apabila aku tahu, walau aku menangis air mata darah, semua tetap berjalan macam biasa ! semalam juga aku nak ambek paper STATISTIK . huuuuuhhhh  satu ary sebelum tue aku buat stdy group reramai , memang lah dah name pun stdy group xkan sorang2 pulak kan .. hahhaa ( xkelakar pun . huuu )
Oraitttt , d teruskan mengomel lagik . semase stdy aku sangat confident boley jawab bahagian kira2 esok hary . . DONE ! yang membimbangkan aku ,,, kebiasaannya bile aku stdy untuk kira2 , nanti mesti bahagian menghafal ayat aku lupe … hahhh itu xdpt aku nak elakkan , , sebaliknye berlaku , , bile aku hafal tank ayat mengayat , , mesti formula kira2 ke laut , satu hape aku xengat ! !! d saat itu hanye mampu berserah ! haihhhhh

D saat ary kejadian ,,, aku pun masuk dewan exam dgan harapan dpt jawab dengan sebaek mungkin , , dan pada mase yang same aku berserah segala2nye pada Tuhan , mudah2an ape yang aku stdy dapat di jawab dengan mudah dan lancer seperti yang d harapkan….. tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! alangkah sadisnyaaaaaaa , apabila aku ilang focus , blurrrrr n tibe2 jadik tergamam sekejap di sebabkan   “ HALL TIKET “ . ……

Al kisahhhhhhhh , semase seorg lecture aku sedang meminta sorang demi sorang tok tandatangan kedatangan n sambil check kad matrik n hall tiket same o tidak untuk kepastian yang jelas bahawasenya dia adalah pemilik yang betollllll , , ,tetapi  apabile tibe giliran aku ,,,, alangkah terperanjat n terkedu nya aku ….. hall tiket tue bukan aku yang punye tapi budak semsester 1 … aiyoyoooo gilerrr sekejap ! lecture tue pun soal menyoal dengan aku sehingga kan kepale aku gase nak pecah memikirkan macam mane benda tue bolehhh jadikkkk … huhuuuu L  lecture tue pun pelik , haihhhhhh SYIMAH ,, awaknye name pun dah bertukar kerrrrr …. Dekat sini xde subjek statistik pun ,,,, betul kerrr awak punye nieeeee ! sila jelaskan …… map ea pensyarah ku yang ayu lagik cantek …. Saya sendiri xdpt nak menjelaskan … kerana otak saya sendiri dahhh jadik mereng sekejap … hahhhhhhhhh  tima kasih sangat2 dekat lecture tue sebab xhalau aku kua dari dewan exam malah dia sangat baek n membenarkan aku menjawab smpai habis mase  dan  aku beruntung sikit d situ ,,,, tapi xtau lahhh law lecture yang laen2 >>>>> hahhhhhhhhhhhh



MAAP sangat dekat pensyarah STATISTIK ku jika jawapan yang d beri kan entah hape2 jerrrrr ….. tue jerrr yang mampu ,,, saya xdpt nak jawab dgn baekkkk , akibat ilang focus .. mase pnsyarah tue masuk pun aku xbanyak tanye coz xtau nak tanye apee … seriussss blurrrrrr sangat ! lagipun , , takotttt nak tanye pensyarah tue garang !!! heeeee ,, ape yang d stdy kan malam tue semua ilangggg ,,, nie sejarah buat aku sebab sebelum nie xperna berlaku !!!!! ambek pengajaran cimot  ,,,, cool2 ! ! huuuuuu  



Tq yang xterhingga kpd pensyarah PENGENALAN PERSONALITI  , yang cute lagik sweet , , yang sanggup menolong … heee terbaekkkk !  macehhh dekat kawan2 NANA ALI . IZNA ZUAN . SUARA HATI . ABRYNA IZAR n  LAVENDER EYES !!!!! … yang sanggup menunggu tok cari hall tiket yang sangat membebankan tue … map menyusahkan semua orangg . . LUF U LAHHHHHHH ~ ~ ~  ^ _________ ^



KHAS BUAT KORANG ! weeeeee




Hahhhhhhhhhh rase lega bile dpat buat sesi luahan dengan blog tercinta nie …. Tq ea blog peneman yang setia pada tuannya nieee ,,,,, yuhuuuuuuuuuuuuuuuuuu  sekian bersurai semua !!!


0 comments:

Catat Ulasan

my music

terintai - intai