Jumaat, 19 Oktober 2012

+ _ + Selamat sudah



mornink babe . selamat ketemu ea , selamat siang ibu2 bapak2 . . macam biase kalau duk kat uma memacam idea kelua , kadang2 menjangkau akal fikiran jugaklah . ayooooo mari kite mulakan bersembang ! hahh padahal xnampak muka pun , xpe2 kita buat2 nampak ye2 . . mesti nak ckp aku giler kan kann kannn ,, tumbuk nakkk . weeeeee mariiiiiiiiiiii !!! ----

Alhamdulillah . tinggal satu paper jerr lagik , 5 paper telah berlalu . cetanye aku , bley buat ke x ?? xnak tanye xpe , kowang yang rugi .. haha kalau xtanye pun , memang aku nak cite lantaklah . semua killer paper .. ingatkan STATISTIK jerr yang membunuh aku time nak jawab tue ,, tapi sebaliknye yg berlaku . haihhhh semua paper ,, serius xtipu . hoiiiiii sesemua xcukup mase , walaupun hakikatnye ade mase nak pandang kiri n kanan , cume xtoleh belakang jerrr . bile masuk dewan exam cam confident jer nak jawab tapi bile kua dewan masam mencuke memasing aku tengok .. haiiiii ikhlas dari haty mengatakan , sem nie sem pasrah n redha jelaaaa . law ade rezeki nak naik pointer tue naek lah , law x paham2 lah , hakikatnye memang xberani nak target pape ~~ rasenya dah cukup bertungkus lumus aku stdy , hape pun xboley lahhh !

Sekarang ! sedang menanti 1 paper lagik nie hahhhh , “ PERKEMBANGAN KERJAYA “ … mood belajar dah xde dah nie , almaklumlah last payper , last payyyper ! . hooo hooo hoiiiii kat otak nie dok cibuk pikir , cuty nak buat ape .. apetah lagik hasutan kawan2 yg dok ngajak ke sini n ke sane time cuty t … hip hipp horeyyyyy . hahhh sambung balek pasal last payperrr . semalam aku g jmpe pnsyarah yg ngajar subjek nie ,,, sememangnya xkan dapat pape klu lahhh . haha tapi ok lahhh dia cube tok membantu kan , sohh pokus kan kat bab nie bab tue . sekurang2nye hade lah dari xde kan .. weeeee yang membimbangkan aku ,,,  semua masuk TEORI2 … nie yang aku xsuka , huhhhh kalau lah boleyyy aku panggil org yg buat TEORI tue dok sebelah mase dalam dewan exam kan bagus … alangkah bahagianye aku time tue …. Tapiii dalam mimpi jela kottttt …


 Nak sembang lebih2 pun xgune dah , nasik dah jadik bubur . lagipun aku paham , kowang mesti dah penat bace kan .. paham sangat ! so stop kat sini dulu ea babe … dun’t woryy , akan bersambung lagik …. Toinkkkkkk2 daaaaaaaaaa 

0 comments:

Catat Ulasan

my music

terintai - intai