Jumaat, 7 Disember 2012

belangkas ?? manusia o haiwan ! aduhh




Halloooooo .. datang lagi datang lagi ,, nie entry makan2 pulak weyyyy . sume suka makan kan .. tipu tipu tipuu law xsuka makan ,, minx penumbuk lah tuuu law xngakuu ,, dengan tajuk yg agak mencabar ,, kununnyaa , heee padahal belangkas jer pun ,, ok ok ! bukan macam orhg tue2 ckp taw ,, alaaa yg kalau kita duk ke hulu n ke hilir dgn ermmm ermmmm … haha tuuu belangkas laen taw taw .. nie sejenis binatang .. jom jom .. aduhhh bape banyak daaa perkataan yg di ulang .. so ,, whattt .. toink2 






k2 .. nie bahagian belakang dia ..
haty2 bila nak snap snap ..
nampak tuu adoo taring ..haha
lebih kurang halallah ehh .






k2 ..
nie bahagian depan ..
hahh tuu diaaaa ,,
isi n telur yg kita rebut2 nak makan ..
padahal aku jerr yg syokk kat bende nie ..








k2 .. tengokk !
banyak kan hasil tangkapan ..
haha 
tapi ikut musim gak .. law x satu kemaen payah nak jumpe ..
haiyoooo .






k2.. next .
tengok tuu ,, belangkas nie gatal loll ..
adeee ke patut ajak aku bercium ..
padahal tuan yg nak begambau tuu yg geli2 ..
huhuu . naseb ko betina law jantan batal air sembahyang aku ..
boleyy cmtue ..
bedal jelaa ..




k2 .. nie lah hasilnya .. setelah d rebus ..
taraaaaaaa ..
dah bolehh makan ,, jemput2 ..
nyummy nyummy !
yang dia punye isi bley masak ikut tekak sendiri k ..
law aku suka masak lemak ,, perghhhh .
meletop !




hoiiii yaaahoiiii .. tunggu next cerita ceriti cik pinky yup yup ..
dada dudu didi dodo ... tetaaaaa


0 comments:

Catat Komen

my music

terintai - intai