Jumaat, 2 November 2012

:( rindu menyerang #









Assalamualaikum...

Cukup cepat mase berlalu …. Sedar xsedar , 2/7/2012 genap 6 tahun arwah ayah meninggalkan kami. Rindu sangat dekat ayah. Rindu sampai tak terucap dengan kata-kata. Pernah tak rasa rindu sampai nak pecah dada? Macam tu la yang aku rasa... :( Cuma, rasa rindu tu aku selalu akan simpan dalam hati sorang-sorang untuk jadik strong for kakak-kakak dan mak. Walaupun aku memang happy sokmo tapi di mata bukan d haty … eceh ecehh , sentappp japp bile membelek-belek pic lame arwah ! setiap yg idup akan kembali pade pencipta, itu kata2 yg jadik penguat kat aku smpai skunk …



sebelum bebelan di teruskan ... 
nak santapan d pagi hary .. 
sila touching k !










kalau nak ungkapkan sedeyyy tue , xpayah ckp lahh sape dah lalui msti ada feel cm aku kannnn ,,, tapi sape yg xperna tue ….. buat2 touching buleyy x ??? huhuuuu entah ikut suka lahhhh .. xkan lahh sepanjang mase aku nak kenangkan benda nie kann, idup msti d teruskan .. aku percaya ALLAH hade selalu untuk aku … aku xperna mengeluh dgn kekurangan yg aku ade nie ,, nmpak mcm xdok kurangnye kann ..tapi hakikatnye aku yg merase .. haihhhh Tuhan tolong jage ayah eaaa ,,,, aku sentiase titipkan doa untk beliau .. insyaALLAh ayahhh ,, aku akan jage mak sebaik mungkin … adik dalam proses nak habiskan diploma … mungkin kekurangan yg aku ada nie jadik penghalang aku n kakak2 nak smbung belajar sane sini … tapi so far ok jerrr ,, ayah walaupun kakak xdpt belajar tinggi2 adik penyambungnye kk .. dup dup dup … pepagi dah menahan sebak lah .. heyyyyyy relaks2 ,, cimot awok tue dah cukup besar kan .,.. xmo sentap-sentap , lap air mate tue … hahhh bukan maen buat monolog sendiri .. heeee sempat nak senyum g tue … dahhh lahhh nak cite banyak , bukan arwah akan hidup balek .. xpe ayah jgn risau tau … kamik semua happy jerr kat dunia nie .. mak pun baek2 aje , kakak pun keje ok dah skunk … adik nie jerrr sentiase menyusahkan dyeowg … don’t wory lahhhh … adik akan balas jase dyeowg t ehhhh … xde yang lebih indaH dalam idup nie melainkan dpt dok sebumbung ngan ayah n mak sekali .. tapiii ! apekan daye ALLAH sygkan ayah lebih sikit … jelezz tawww … cettttt xbaek2 .. ALLAH tue syg kan semua umatnye ,, dia ade rancang sesuatu yg terbaek tuk kamu cimot .. sabar tawww .. sumpahh ,, adik rindu saat kene marah dengan mak n kakak sekalipun ayah yang marah tapiiii adik dpt gnjaran besar coz ayah selalu pujuk .. dok bawak sane sini , belanje memcm yg adik nak .. beri harapan memcam tapi ayah xperna mungkiri semua ayah tepati tapiiii sekarang dah laen xde sape nak pujuk .. terpakse kuat .. pujuk lah diri sndiri …hahhh baru tau nikmat nye di pujuk o seorg ayah … puihhhhh makin deras lakkk aiiii air mate nie … berhenti lahhh wahai air mate t kite belanja aiskrim nak ! hahhhh ok lahhhh … takut nak nanges bebanyakkk ,, t merajuk pulak mate nie … huhuuu AYAH MOGE KAU TENANG D SANE YUPPP ! SEKALI LAGIK D ULANGI TUHAN TOLONG JAGE KAN AYAH EA … TQ ALLAH ,,,, HAMBE MU REDHA DENGAN SEGALE KETENTUAN MU .. MAK N KAKAK T KITE JUMPE AYAH DI SANA TAW ! L sob sob sob 

Deep deep down in my heart, I missed him and I will always do ! ! ! . . .


mungkin bila saya bisa mendengar suaramu ketika membisikkan azan di telinga saya ketika saya lahir, mendengar doa-doa mu yang kau lafalkan dalam hening penat lelah dan kerjamu. saya tidak akan menganggapmu sebagai sosok yang terlalu dingin dan kaku...
setiap tahun kita menghabiskan akhir tahun bersama, menonton siaran televisen dan mendengar suara letupan kembang api di luar sana. setelah jam 12 malam, tanda pergantian tahun. kita saling mengucapkan selamat tahun baru lalu pergi menjemput lelap di kamar masing-masing. kamu sendiri, saya juga sendiri...
tahun lalu,kita tidak menghabiskan akhir tahun bersama, sepertinya hal yang sama akan terjadi di tahun ini... 



al-Fatihah buat ayahku . . . amin :"(


                                                            wassalam . .

3 comments:

LADY ANA berkata...

AL-FATIHAH

MéuzAngelo™ XXIII berkata...

al-Fatihah kepada sesiapa muslim yg telah meninggal dunia. [blog saya]

♥♥ ku budak comot ♥♥ berkata...

tq .. :)

Catat Ulasan

my music

terintai - intai